آموزش کسب درامد از طریق اینترنت

آموزش کسب در آمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درامد از طریق اینترنت

آموزش کسب در آمد از طریق اینترنت

در این وبلاگ نحوه کسب درآمد اینترنتی بیان میشود

بایگانی

وب مانی(WebMoney) چیست ؟

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ


وبمانی (WebMoney) یک پول الکترونیکی و سرویس پرداخت آنلاین است که در سال 1998 در روسیه با هدف سرویس به کاربران روسی راه اندازی گردید. ولی امروزه به صورت جهانی درآمده و بالغ بر دو میلیون کاربر از تمام نقاط دنیا دارد.

برای کار با آن باید برنامه WM Keeper را از سایت دانلود نمایید. چگونگی افتتاح حساب را در بخش افتتاح حساب وبمانی به تفصیل توضیح خواهم داد.

به هر حساب وبمانی یک شماره شناسایی (WM ID) تعلق می گیرد که صاحب حساب می تواند آن را از دید دیگر کاربران مخفی بدارد.

هر حساب دارای چهار شماره مجزا و هر شماره نشانگر یک واحد پولی (دلار آمریکا، یورو، روبل روسیه و واحد پولی اوکراین) است که عبارتند از:
WMZ - US Dollar
WME - Euro
WMR - Russian Ruble
WMU - Ukrainian Hryvnia


یادآور می شود که این شماره حسابها ربطی به شماره شناسایی حساب (WM ID) ندارد و برای انتقال پول باید از این شماره ها استفاده کرد.

مثلاً شماره Z476582904129 نشاندهنده یک حساب دلاری می باشد. انتقال از یک واحد پول تنها به همان واحد پول امکان پذیر است. بنابراین اگر شما در حساب دلاری خود پول داشته باشید، فقط می توانید به حساب دلاری کاربران دیگر، یعنی شماره هایی که با حرف Z شروع می شوند، پول بریزید.

هزینه انتقال وبمانی، 0.8% است که از فرستنده کسر می شود. مثلاً اگر فرستنده بخواهد 1000$ به حساب گیرنده بریزد، سایت 8$ به عنوان کارمزد درنظر می گیرد و بنابراین برای این که 1000$ کامل به دست گیرنده برسد، فرستنده باید 1008$ به حساب گیرنده واریز نماید.

حسن دیگر وبمانی تبدیل سریع آن به ایگولد است که معمولاً با کارمزد 3% انجام می گیرد. در زیر چند سایت نمونه که تبدیل وبمانی به ایگولد و برعکس را انجام می دهند، آورده شده است:

 

ضمناً سایتهای اکسچنجر معتبر در لینک زیر و در خود سایت وبمانی معرفی شده اند:
http://www.wmtransfer.com/eng/cooper...ge/index.shtml

یکی از سایتهای موجود در لیست بالا ،با کارمزد پایین 2% تا 3% :
http://www.buxarexchange.com

نظرات  (۱)

سلام
ممنون، برای پست خوبتون.
در مورد خرید و فروش وب مانی توصیه میکنم حتما سایت وب مانی 724 رو تست کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی